Er du i tvil om din ordre har gått gjennom eller ikke?
Det kan være forvirrende om en ordre har gått gjennom eller ikke. Dersom du har skrevet inn opplysningene dine korrekt, vil du motta en ordrebekreftelse på mail kort tid etter kjøpet ditt. I tillegg kan du sjekke dette via ditt Klubbhus, hvis du var logget inn på nettsiden ved kjøp.
Mottar du ikke en ordrebekreftelse innen noen timer, ber vi deg kontakte vår kundeservice. Det er en god idé å ha e-post, telefonnummer, tidspunkt for kjøp, og produktnummer på de bestilte produktene klart. Dette kan hjelpe oss med å finne din ordre.
Vi trekker først pengene ved forsendelse, så det kan se ut som om betalingen har gått gjennom, uten at den faktisk har det. Det kan derfor være en reservasjon på din konto, men hvis ordren ikke har gått gjennom, vil reservasjonen bli frigjort kort tid etter. Hvis du har betalt med Vipps, ber vi deg sjekke din nettbank, da nettbanken gir et mer nøyaktig bilde av om det er en reservasjon eller ikke. Dette gjør ikke Vipps.
Merk: Din ordre er først 100 % bekreftet når du mottar en e-post fra oss med sporingsinformasjon for din ordre.